בנט: "אנחנו צריכים להגיע לשלושים מנדטים"

    אותם אנשים שהצביעו 'יחד' כי גודל הכיפה שלי או העבר שלי לא מצא חן בעיניהם, לא יכולים גם להתפנק על קוצו של יו"ד וגם לצפות שנביא את כל ההישגים שבעולם.
    עמית דניאל 4 Comment on בנט: "אנחנו צריכים להגיע לשלושים מנדטים"

    "אנחנו מביאים הרבה יותר מכוחנו היחסי, אבל אנחנו צריכים להגיע לשלושים מנדטים כדי לשנות עוד" אומר בנט וקובל על התנגדותו של רה"מ לתפילת יהודים בהר הבית

    נפתלי בנט צילום: מירי שמעונוביץ
    אותם אנשים שהצביעו 'יחד' כי גודל הכיפה שלי או העבר שלי לא מצא חן בעיניהם, לא יכולים גם להתפנק על קוצו של יו"ד וגם לצפות שנביא את כל ההישגים שבעולם.
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט מאשים את ראש הממשלה כי הוא מונע "בכל כוחו" את השינוי שיאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית בתקופה הקרובה.

    "קיים היום רוב מוצק בעד תפילה חופשית ליהודים. אני בהחלט חושב שמדובר ביעד בסיסי שצריך להיות. שיהודי יוכל להתפלל בהר הבית". את הדברים הללו אומר השר בנט בראיון למגזין 'עולם קטן'.

    "בעיניי מדובר ביעד משמעותי בהחלט". אולם "כפי שאני רואה את ההנהגה היום, אני לא צופה שינוי בעניין בתקופה הקרובה. ראש הממשלה מתנגד לזה בכל כוחו". מוסיף בנט "מבחינתי הר הבית הוא סוגיה לאומית. זו סוגיה של הריבונות שלנו במרכז הלאומי של העם היהודי מאז ומתמיד".

    בנט נשאל על אחריותו בעניין "זו התוצאה של העובדה שיש לנו רק יד אחת על ההגה" אומר בנט "אני לא יכול בכל בוקר לקום ולאיים על הנושא הבא" בנט אף מוחה במצביעי יחד. "אותם אנשים שהצביעו 'יחד' כי גודל הכיפה שלי או העבר שלי לא מצא חן בעיניהם, לא יכולים גם להתפנק על קוצו של יו"ד וגם לצפות שנביא את כל ההישגים שבעולם. אנחנו מביאים הרבה יותר מכוחנו היחסי, אבל אנחנו צריכים להגיע לשלושים מנדטים כדי לשנות עוד".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      תבנה בלוק טכני עם יחד עם פייגלין כמו שהערבים עשו ותגיע ל30 מנדטים אם הערבים יש להם שכל לצבור כח נגד היהודים וא"י מדוע אנחנו מתגאים ולא יכולים לרוץ בבלוק אחד אחרי הבחירות נכנסים ומתפרקים

      1. כי אז יש הרבה שלא יצביעו לבית היהודי ויצביעו ליכוד..

    2. 2

      ר' נפתלי שליט"א עפתה רחוק רחוק רחוק…..